Kosmos News

Κρι Κρι

Η Κρι Κρι ενισχύει την παγκόσμια παρουσία της με στόχο την αύξηση πωλήσεων και κερδών

Η Κρι Κρι, ηγέτιδα εταιρεία στην παραγωγή γιαουρτιού και παγωτού στην Ελλάδα, υλοποιεί ένα φιλόδοξο πλάνο επέκτασης στο εξωτερικό, με στόχο την αύξηση πωλήσεων και κερδών.

Επέκταση στις Ηνωμένες Πολιτείες:

Η Κρι Κρι βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Kroger, κολοσσό λιανεμπορίου τροφίμων στις ΗΠΑ, για την παραγωγή frozen yogurt ιδιωτικής ετικέτας. Η συνεργασία, εφόσον υλοποιηθεί, θα φέρει τα προϊόντα της Κρι Κρι σε ένα δίκτυο με πάνω από 2.700 καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Στοχεύοντας τη Γαλλία:

Η εταιρεία λανσάρει high protein yogurt στη γαλλική αγορά, θέτοντας στόχο έσοδα 4 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως. Η είσοδος στη Γαλλία αποτελεί το επόμενο βήμα για την Κρι Κρι, μετά την εδραίωσή της σε αγορές όπως η Μεγάλη Βρετανία και η Ιταλία.

Νέα προϊόντα:

Η Κρι Κρι λανσάρει το νέο της προϊόν, φυσικό frozen yogurt υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη, σε Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Αυστρία. Στην Ελλάδα το προϊόν αναμένεται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο.

Αύξηση πωλήσεων και κερδών:

Η Κρι Κρι προβλέπει αύξηση πωλήσεων 8-11% για το 2024, φτάνοντας τα 233 εκατομμύρια ευρώ. Παράλληλα, η εταιρεία εκτιμά ότι το περιθώριο κέρδους EBIT θα κυμανθεί γύρω στο 15% το 2024, έναντι 18,6% το 2023.

Εστίαση στο εξωτερικό:

Οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν πλέον το 50% του τζίρου της Κρι Κρι, προσφέροντας οφέλη σε περιθώρια κέρδους και κεφάλαιο κίνησης. Η εταιρεία εστιάζει στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και στην ενίσχυση της παρουσίας της σε αγορές του εξωτερικού.

Μέρισμα και placement:

Η διοίκηση προτείνει μέρισμα 35 λεπτά ανά μετοχή (μικτό) για το 2023, 43% αυξημένο σε σχέση με το 2022. Επιπλέον, οι βασικοί μέτοχοι εξετάζουν το ενδεχόμενο μικρού placement με στόχο την ενίσχυση της εμπορευσιμότητας της μετοχής.

Προκλήσεις:

Η Κρι Κρι έρχεται αντιμέτωπη με κάποιες προκλήσεις, όπως το πλαφόν στα περιθώρια κέρδους στην Ελλάδα, η ανάκαμψη των τιμών στις πρώτες ύλες και η εποχικότητα που επηρεάζει την κερδοφορία.

Συνολικά:

Η Κρι Κρι υλοποιεί μια δυναμική στρατηγική επέκτασης, με στόχο την αύξηση πωλήσεων και κερδών. Η εταιρεία εστιάζει στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, στην ενίσχυση της παρουσίας της σε αγορές του εξωτερικού και στην υλοποίηση επενδύσεων, ενώ παράλληλα λαμβάνει υπόψη τις προκλήσεις που θέτει η οικονομική συγκυρία.

Πηγή: powergame

 

*Το περιεχόμενο που παρουσιάζεται σε αυτό το κείμενο εστιάζει αποκλειστικά στην ενημέρωση και ανάλυση των τρέχουσων εξελίξεων στις αγορές. Σε καμία περίπτωση δεν δύναται να θεωρηθεί ως επενδυτική συμβουλή ή προτροπή για αγορά ή πώληση οποιουδήποτε χρηματοοικονομικού προϊόντος.

Σχετικά άρθρα